Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar Maandag. Meer weten? Ontdek meer
Marlijn
8 jun 2026 om 1:28
had meer verwacht van de burger op basis van de fotos en de naam 'premium'. het was wel echt een snackbar burger, dus niet zo heel erg premium. nog steeds wel lekker, maar ik bestel dan liever een echt goeie burger.
Anita
7 jun 2026 om 17:15
super eten en goed bezorgd
A
30 mei 2026 om 12:15
Was prima
Sylvia
17 mei 2026 om 19:28
duidelijk gevraagt alles appart, saus, salade en weer niet. jammer laatste keer.